onsdag 30 mars 2011

Onsdag

Vilken dag alltså. Första halvan har varit jättebra, men så kommer alla mina jäkla tankar och strular till det. Har jag nämt att jag har prestationsångest? huvva. Men,men! Det är bara att ignorera dessa tankar som kommer. Börjar bli riktigt bra på det.

Har iaf jobbat idag, plus att jag faktiskt fått massage, helt otroligt! Det var så himla skönt :)Ska göra det till en vana. Måste ta hand om mig själv.

Nu ikväll ska jag nog ta och städa. Sen så ska jag sitta och jobba lite. Måste beställa hem lite grejer, olja, liniment osv.
Hade helst av allt velat fara ut å springa ikväll, men det går inte just nu, eftersom att jag känner av höften(låter som att jag är 80 år, haha). Måste vänta tills det har gett med sig, innan jag tränar igen. Tråkigt, men nödvändigt.

Ha en bra kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar