onsdag 30 mars 2011

6 – Typ av killar jag faller för.

Ja hörreni, jag måste nog medge att jag har snubblat ganska rejält framför min nuvarande pojkvän. Han är nämligen allt som jag någonsin kunnat önska mig, om man får uttrycka sig så?
världens snällaste,han är omtänksam, rolig, förstående,lugn, glad och jättefin :)
Vi har dessutom väldigt många intressen gemensamt och exakt samma humor, vilket gör det hela ännu bättre.

Man kan ju aldrig veta hur framtiden kommer att se ut. Men jag hoppas verkligen att Pontus Blom är den människan som jag kommer dela mitt liv med, för det vill jag verkligen :)



Älskar dig pontus,tack för att du gör mig så lycklig :)

1 kommentar:

  1. så glad för er skull! ni är fina ihop.
    hoppas ni får en lägenhet sen. vi måste ses! :)
    Massa kramar

    SvaraRadera