torsdag 2 december 2010

Torsdag

Hej och hå..vaknade med världens huvudvärk imorse. Precis va jag önskade. Mitt huvud känns verkligen som ja, jag vet inte vad. Men,men fortsätter att försöka vara positiv och hoppas på att det är bättre imorgon.

Känns som att jag spenderat hela dagen med att förbereda min ansökan till kroppsterapeuternas yrkesförbund. Måste ju fixa ordentlig försäkring. Plus att det finns en massa andra förmåner med att bli medlem hos dom. Så imorgon åker min ansökan med posten ner till stockholm.



Annars så har jag mest sprungit runt och städat mest hela dagen, känns det som i alla fall. Har ju ett litet projekt på gång också. Eftersom att ett av julens budskap faktiskt är att man ska ge och tänka på andra, har jag tagit fasta på det och börjat rensa bland mina gamla kläder och prylar. Tänker skänka bort allt som jag inte använder. Så nu har jag tvättat kläder i flera dagar. Har hittat hur mycket kläder och prylar som helst som jag kan skänka bort. Helt galet när man tänker på det. Tänk om vi alla skulle börja rensa våra garderober. Vad mycket som faktiskt skulle komma till användning. Jag menar, hur mycket har vi inte som bara ligger och skräpar? varför inte skänka bort dom prylarna till de människorna som faktiskt behöver dem?





Nej, nu ska ja koka lite te.
Ha det!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar