onsdag 1 december 2010

Onsdag

Hallå hallå!
Jag gillar verkligen den här veckan. Trots att jag är förkyld som en galning. Masserade som sagt hela förmiddagen idag. Sen efter lunch ringde det en tjej angående massage på ett företag och vips så blev det bestämt att jag skulle ta över massagen på ett företag. Så nu blir det spännnande att se hur det kommer funka. Känns iaf hur kul som helst, är glad över alla kunder jag får :)


Angående det här med att jobba som massageterapeut. Kan inte riktigt fatta att jag faktiskt gör det nu, + att ja driver ett eget företag. Det har liksom inte sjunkit in än. Det är så overkligt. minns hur jag satt och pratade med angelica i slutet av trean. "Tänk när jag verkligen kan säga att jag är massageterappeut.." och nu står jag här och jag jobbar faktiskt som det.
Det här med eget företag var inte något som jag hade planerat. Det bestämde jag mig inte för förän i december förra året tror jag. Minns att min lärare på barn och fritid tyckte att jag skulle starta eget. Han pratade om att det fanns så mkt hjälp att få för unga företagare. Jag kände mig väldigt tveksam, eftersom att jag kände att jag inte hade nog med självförtroende för nått sånt. Men ja, nu står jag som sagt här med en utbildning och ett företag och det har bara gått lite mer än ett år sedan jag började på axelsons nere i stockholm. Helt knäppt när man tänker efter..och jag som tycker att det känns som att allt går så sakta.haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar