tisdag 30 november 2010

You say that i've been changing

Hej på er!
Tisdag idag, jag har haft ganska fullt upp hela dagen och jag måste erkänna att det har varit jättekul. Gillar när det rör på sig och händer saker. Börjar faktiskt tro att det här kommer funka. Längtar tills den dagen jag kan känna att jag lyckats på riktigt. Jag ska banne mig ta mig dit alltså. Att misslyckas är liksom inte min grej.
framgång är lite mera min stil, trivs lite bättre med det ;)

Ikväll har jag bokfört(visst låter det duktigt?haha), tvättat och sett på hockey. Ska snart hoppa in i duschen, sen så blir det en ganska tidig kväll. Ska upp rätt tidigt imorgon. Jobbar ute på företag hela förmiddan och sen får jag ser hur eftermiddagen blir.

Tills vi hörs igen, ha det bra!
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar