tisdag 16 november 2010

Tisdag

let it snow, let it snow, let it snow..
Nu är det vinter :D (ungefär)

Idag har jag masserat( vilken överrraskning!) och mått allmänt dåligt. Är på gränsen till att bli superförkyld tror jag. Mådde egentligen sämre igår, så man får ju hoppas på att man slipper att blir riktigt sjuk.

Går som vanligt och grubblar på en massa. Ska jag ta steget? Vad är egentligen nödvändigt för att det här ska funka? och så vidare. Det är inte lätt att vara ung vill jag påstå...

Hade iaf en jättebra helg, fick vara med min bättre hälft hela helgen och bara ha det allmänt bra :) Tycker att det är så jobbigt att man inte kan ses på veckorna dock, men det är ju bara att gilla läget just nu. Kämpa på.

Nu ska ja se på dansbandsbrudar, missade det igår. Tycker att det är riktigt bra faktiskt :) helt otroligt att dom orkar med egentligen!
Ha det så bra alla!
/Jennifer

1 kommentar:

  1. DO IT! Jag vet att du kan! :) Pussåkram, saken dig lite..

    SvaraRadera