torsdag 28 oktober 2010

Torsdag

Gu va jag är dålig på det här med att blogga. Det går verkligen inte bra för mig. vet inte vad det beror på egentligen. Kanske mestadels för att ja känner att jag har annat för mig.

Min första månad som egen företagare är snart över. Det har varit både upp och ner för mig. Har egentligen haft fler behandlingar än vad jag trodde att ja skulle ha. Men vad vore livet utan motgångar? Det är ganska tufft ekonomiskt just nu, med fakturor som ska betalas och skickade fakturor som inte betalats. Men jag visste ju faktiskt att det skulle bli tufft. Hoppas dock att min andra månad blir lite bättre, ekonomiskt.

Annars så märks det att vintern snart är här. Löven har fallit till marken och de vackra höstfärgerna börjar försvinna ner i jorden. Jag har skrapat bilrutan flera mornar i rad nu och det har faktiskt legat snö på marken.

Saknar min pojkvän så himla mycket just nu. Vi har inte sett varandra på 7 veckor, helt galet och jättejobbigt. Men Nu är det bara 2 veckor kvar, känns så himla bra. Längtar så otroligt. <3

Jag hoppas att allt är bra med er, ska förska hitta lite motivation till att skriva mera.
Ha det bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar