fredag 29 oktober 2010

Fredag

Hej på er!
Idag är det fredag, är så glad att veckorna går fort. Vet dock inte vart den här veckan tagit vägen. Vet knappt vad jag gjort.
Har just varit ute på en morgonpromenad, så skönt. Behöver verkligen en promenad på morgonen för att vakna till ordentligt, väcka kroppen, men också sinnet.

Idag ska jag massera och sedan ikväll hoppas jag på en lugn kväll.
Känner mig ganska trött idag och jag längtar också, efter alltför mycket. Efter en framtid som just nu bara existerar i mitt huvud, efter nära och kära som ja inte träffat på länge, somliga är borta för alltid. Saknaden finns alltid kvar, vissa dagar tydligare än andra. Som tur är är jag övertygad att vi kommer ses snart igen.

Nej, nu ska ja hoppa in i duschen.
Ha en härlig fredag allihop!
/Jennifer

1 kommentar:

  1. Vissa dagar är jobbigare än andra. Men det hjälper på ett sätt att tänka på alla fina minnen man hade tillsammas. Det blir som lättare då. Love you <3

    SvaraRadera