torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Wello, hello! :)

Hoppas allt är bra med er. Själv vet jag inte riktigt hur det är. Eller, vem försöker jag lura? Det är riktigt bra just nu. Känner mig bara helt snurrig med allt som händer. Om någon, någonsin har påstått(nu vet ja inte om det är så) att det är lättsamt att driva ett företag som ung och oerfaren, har den personen : fel,fel,fel!!.
Herregud, jag bara skrattar åt mig själv och skakar på huvudet. Ibland fattar jag inte vad jag ens håller på med. Jag är ju galen! Helt kocko! kastar mig in i det här, nu, pang bom...my lord..
men ja vet ju att allt ordnar sig på ett eller annat sätt och jag kan ju inte låta bli att tycka att det är sjukt kul samtidigt ;)

Positiva saker händer dock just nu, bokningar rullar in och jag säger tack gud,du var inte döv ändå, haha :)

Nu ska ja ut på kvällspromenad, ha en trevlig kväll! :)
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar