måndag 11 oktober 2010

Tisdag

Godmorgon på er!
Klockan är nu 08.30 och här sitter jag, med en tekopp och lyssnar på lite musik. Hade hoppats på att jag skulle känna mig extremt utvilad idag, men jag känner mig faktiskt inte så värst pigg, fast jag sovit helt okej.
Vaknade dock imorse av att en fågel tagit sig in i vardagsrummet och jag blev helt livrädd. Det är något med mig och fåglar. Har nästan lite fobi för dem. Fanns bara ett att göra dock och det var att försöka få ut stackarn på nått sätt. Kan säga att det var lite kaos här ett tag. En hund som skäller och gnäller för att hon märker att jag är rädd/panikslagen, en fågel som flaxar runt i vardagsrummet och sen jag som springer runt halvskrikandes med en handduk. Snacka om härlig start på dagen, haha.

Nu blir det iaf en härlig morgonpromenad och sen får jag se vad dagen har att erbjuda.
Ha en härlig tisdag allihop! :)

1 kommentar:

  1. Hahaha! Det är sånna dagar livet känns utomordentligt bra! ;)

    SvaraRadera