tisdag 5 oktober 2010

Let the flames begin

Halloj!("halloj", what?! haha)

Alltså, idag uppenbarades nått för mig. Gu va sjuukt mycket tid som ja ha slösat på att anpassa mig efter andra, när jag egentligen inte borde ha gjort det. Jag har ju liksom glömt bort mig själv på kuppen och det känns så otroligt knäppt när jag tänker på det! Blir nästan arg. Från och med nu är det slut på det. Orkar inte försöka anpassa mig till alla människor på denna jord. Jag måste verkligen få vara mig själv från och med nu. Det funkar inte att nästan ständigt försöka vara någon man inte är. varför ska man försöka ens? Varför inte bara vara sig själv i alla lägen. Tänk om ja kunde ha insett det här lite tidigare? om jag bara kunde ha insett lite tidigare att jag inte behöver bry mig om vad alla tycker och litat på mig själv lite mer, gu va bra ja skulle ha mått. Synd att det tar så lång tid för mig att inse saker, haha. Slutar aldrig förvånas över mig själv ;)

Nåja! hur som haver.
Jag måste faktiskt säga att jag inte varit speciellt produktiv idag,haha.
Får väl ta igen det imorgon. Imorgon ska ja massera hela förmiddan och sedan ska ja ut å äta efter jobbet. Det blir pizza på mamma mia med mina härliga arbetskamrater. ser verkligen fram emot det :)

näe, ni blir de en kvällspromenad och efter det, möjligtvis lite fika framför dumburken.
ha det! :)
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar