söndag 3 oktober 2010

Forgive sounds good

Idag är det söndag och som alltid så har även denna söndag varit härligt avslappnad.
Promenad på förmiddan, film på eftermiddan, supergod middag, tv tittande på kvällen med glass, hjortronsylt och te. Har varit så skönt! I helgen har jag verkligen försökt att koppla bort alla tankar som jag har kring företaget och verkligen lyckats den här gången. Har inte känt mig det minsta stressad över någonting, halleluhja moment! känns härligt.

Nu såhär på söndags kvällen börjar dock tankarna krypandes igen. Hoppas att jag får mina papper från skatteverket med momsregistrerings nummer m.m imorgon. .
Imorgon ska ja också verkligen försöka besöka minst ett företag, eller försöka dela ut massvis med lappar. Måste säga att det verkligen är på gott och ont det här. Jag älskar att massera, att vara massageterapeut är verkligen mitt drömjobb just nu. Tyvärr är det så mycket annat just nu, att jag ibland glömmer bort vad jag kämpar för. Så fort jag har en kund blir jag dock påmind, det är ju såå roligt! och alla härliga människor man får möta, det är så otroligt roligt. Om jag fick skulle ja stå å massera hela dagarna, men för att de ska bli verklighet krävs kunder och då behövs marknadsföring. D.v.s att jag springer runt å gör reklam för mig själv, och det mina vänner, är en riktig utmaning vill ja lova.
men,men! dessa problem hör till morgondagen.

I övrigt är det helt okej. Lider av en släng av " hemlängtan". Eller längtan ut i naturen. Kan inte hjälpa att jag inte känner mig helt "fri" här. Men vad ska man göra åt det nu?
Just nu jobbar jag för att kunna förverkliga mina framtida drömmar.
Det ska ja verkligen kämpa stenhårt för och känner jag mig själv rätt, kommer dom att slå in en dag. Vad det är, de kan vi spara till senare ;)
Vad jag vet nu, är att jag kommer bli kvar i övik i några år till. Sen hoppas jag att läget för min framtida dröm är perfekt.Då ska det minsann hände grejer! :)

Annars är det svårt för mig att släppa vissa saker som hänt. Det har satt så djupa spår..
Forgive, sounds good
Forget, I'm not sure I could
They say time heals everything
But I'm still waiting


Om du bara visste vad du gjort mot mig...

Nej,nog tjatat! grattis till den som orkade traggla sig igenom hela den här texten.
Nu ska ja krypa under täcket!
Ha det så bra! /Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar