onsdag 29 september 2010

Onsdag

Hej på er!
Just nu händer det väldigt mycket i mitt liv. Eller om ja ska vara lite mer korrekt, det händer mycket i mitt huvud. Har så mycket att lära mig och det är så mycket nya intryck hela tiden. Tankar och funderingar.
Ett exempel.
Vad har jag egentligen gett mig in på?!
herregud. Undra hur många gånger per dag den tanken slår mig?
haha..

Anyways! Jag gör mitt bästa av situationen just nu.
Mitt största bekymmer är dock hur jag ska få kunderna att hitta till mig. Det är så otroligt mycket svårare än man tror. Vill ju inget hellre än att stå och massera och behandla folk hela dagarna, ingen skulle vara lyckligare än jag om jag fick göra det, det är ju min dröm! Men hur ska ja få den att slå in?

Nu står jag här med mitt företag, har redan några kunder, men inte tillräckligt många just nu känns det som. Det gäller väl att bara jobba på. Hitta nya lösningar, tänka "outside the box" och vara lite galen. Det kanske är det som behövs?
Får väl ha ett brainstorming möte med mig själv idag och se va ja kommer fram till, vet ju att jag kan vara rätt galen om ja sätter den sidan till,hah.

Hur som hellst, eftersom att det är rätt tomt på kundfronten idag, sitter jag och jobbar på kontoret just nu. Ha redan hunnit dricka 3 koppar kaffe idag, därav mitt smått överaktiva beteende, får se hur dagen slutar, haha.

Ni ska iaf ha en härlig onsdag, på återseende! :)

/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar