söndag 19 september 2010

Where the lines overlap

Sunday, beautiful sunday. Jag tycker faktiskt om söndagar. Dom är liksom skönt avslappnande.

Ja, som sagt söndag och valdag. Har haft väldigt svårt att bestämma mig vad ja ska rösta på, bestämde mig faktiskt idag. Känner mig väldigt säker på att jag valde rätt dock. Nu blir det spännande att se vilka som faktiskt tar hem hela tjottaballongen.

Helgen har varit lugn. Träffade angelica igår för en fika. Det var verkligen jättetrevligt :) Annars så spenderades lördagskvällen i ensamhet, men de va rätt så trevligt det med.

I övrigt så saknar jag min pojkvän olidligt mycket. Förstår inte riktigt hur det här ska gå ihop. Har varit ifrån honom en vecka nu och det är 8 veckor kvar. usch..Vet ju att de kommer gå, Men jobbigt blir det minsann. Desta roligare blir det att träffas sedan efter alla veckor. Kommer bli underbart <3

Ha en fortsatt bra söndag allihop!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar