onsdag 1 september 2010

Onsdag

och snacka om lång dag.

Klev upp kl 7 imorse, åkte iväg och masserade 3 timmar, åt lunch, gav en laserbehandling. For hem, blev sjukt trött(ännu en gång) och de gjorde att nästan alla mina planer som jag hade, förstördes.
Jag är så fruktansvärt less på att få dessa "attacker" nu. Det börjar med att jag blir trött, sen är det som att all min energi sugs ur kroppen, orkar knappt röra ett finger, kan inte tänka klart, blir halvförvirrad och som sagt sjukligt trött.
Jag lägger mig och vilar och när ja vaknar känner jag mig helt borta, känner mig jättearg, måste rusa till köket och stoppa i mig nått sött direkt, eller dricka massa vatten, har världens sug efter socker, efter det är jag oftast slö,halvyr och skakis ett tag, tar jättelång tid innan jag blir människa igen.
Blir så arg på att jag inte har någon energi, när jag verkligen vill det. Kan inte alls vara så aktiv och produktiv som jag vill vara.

vet inte riktigt va ja ska göra. Det spelar ingen roll om jag äter bra, sover bra, dricker mycket vatten och tar tabletter som påstås ge mig mer energi, det kommer ändå tillbaka. Nått måste hända iaf, för såhär kan ja inte ha det. Jag känner ju såhär var och varannan dag och det har jag inte tid med om ja ska börja jobba mer framöver.
Nu måste det bli ändring.
Någon som kan tipsa om nått uppiggande?

Nu ska ja göra mig lite fika och se på tv.
Ha en fortsatt bra kväll!
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar