tisdag 31 augusti 2010

I'll do what it takes until I touch the sky

Hej och hallå!
Det är inte ofta man kan säga det, men gud vilken underbar dag jag har haft!
Fick vakna bredvid den person jag älskar mest av allt imorse, drack världens godaste kaffe i solskenet och till utsikten från höga kusten bron, upptäckte att min bil funkade helt okej idag, såg ett jättebra avsnitt av "Det okända"(vilket fick mig att inse vissa saker), Hämtade mina visitkort och mina t-shirtar till företaget.

Testade T-shirtarna och dom satt helt perfekt! Visitkorten var dessutom supersnygga. Jag säger det igen , den här dagen är helt enkelt perfekt :)
Måste sända ett tack Till Victoria på Maxprofil. Om ni någon gång behöver något till ert företag såsom logga, visitkort, broschyrer, kläder eller annat marknadsförings material, Kontakta henne,hon är superduktigt!







Och tack älskling för igår, du är bäst :) <3
Nu ska ja göra mig en kopp te.
Ha en bra kväll!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar