onsdag 21 juli 2010

Onsdag

Hallå, hallå!(eller god morgon)

Ska försöka sammanfatta dom senaste dagarna litegrann.

I lördags mådde jag fortfarande inte helt okej, men jag åkte iaf till lövvik på eftermiddagen. Där blev de massa go mat, med trevligt sällskap. På kvällen blev de så att jag och Pontus åkte tillbaka hit till norråker, eftersom att det var dans på parken. Dansen var väl inte så mycket att hurra för, men jag hade trevligt ändå :)

Söndagen var väldigt lugn. Sköt lite luftgevär,lyssnade på åskan, åt glass och tog de allmänt lugnt. I måndags blev det ännu en tur till lövvik för att fira pontus mormor. Blev bjuden på jättegod lunch, blev verkligen supermätt! På eftermiddan for vi till hoting och där blev ja kvar tills igår.

Igår morse lämnade jag av Pontus på jobbet kring nio och sedan körde jag tillbaka hit till norråker. Tog de lugnt på dagen, men kl fem for jag, mormor och morfar upp till dabbsjön för å fiska. Det gick väldigt trögt till å börja med, ösregn och inte ett enda napp. Men det blev en riktigt lyckad kväll tillslut. Kom hem runt elva med 11 fina öringar :)

Idag blir det mer fiske. Mormor och morfar åker snart upp till dabbsjön, själv så ska ja vänta tills mamma kommer hit,vilket lär bli mitt i dan, sedan åker vi också upp dit. Hoppas verkligen att fisken är i taga idag, men de återstår att se.

Ha de så bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar