måndag 5 juli 2010

Måndag

Hejhej!
De har dröjt lite med uppdateringar här,men jag är ju så att jag hellre är ute i de fina vädret, än att jag sitter vid datorn.
Har haft en jättebra helg iaf. I lördags blev de grillning med en massa trevliga människor och sedan hamnfesten på kvällen. Tack till alla som ville komma hit och göra kvällen trevlig :)

Igår blev det en lugn dag. Vädret var inte det bästa, så de blev mest tv tittande hela dagen. gick och la mig kl elva. Vaknade dock kl två av att pontus mådde jättedåligt och det visade sig att han hade feber, stackarn. så idag blir det nog också lugnt. Mår inte så jättebra jag heller, så jag har väl inget val. Ska dock försöka få lite gjort här hemma. Får se hur mycket jag lyckas med.

Har en rolig nyhet att berätta också, Ska bli gudmor! Är så himla glad och mallig just nu. Känns verkligen jätteroligt! :)

nej, nu ska ja dra vidare!
Ha de bra!
/Jennifer

1 kommentar: