onsdag 30 juni 2010

Onsdag

Nämen hallå! :)

Nu var de verkligen ett tag sedan jag skrev sist. Men jag har inte riktigt haft tid att skriva.
Hade iaf en supertrevlig midsommar, så tack till alla som var med och bidrog till en trevlig dag/kväll :)

Förra onsdagen åkte jag och bror uppöver. Vi hämtade upp Pontus i hoting och sedan åkte vi vidare mot norråker. Höll på att köra på en örn på vägen upp ,men det är en annan historia.haha.
När vi kom fram till norråker så blev de go mat och ett besök hos småkusinerna. :) var trött efter all bilkörning, så de blev en rätt så tidig kväll.

Torsdagen bestod bland annat av en fisketur i korsele, med morfar. Mycket trevligt!
Efter middagen så for jag och pontus tillbaka till hoting. På fredag åkte vi till lövvik för att fira midsommar i pontus stuga. De blev massa go mat,go dricka och skratt. Hade verkligen trevligt :) Senare på kvällen blev de dans på logen.

Lördagen va lugn och likaså söndagen. Jag, pontus och erica åkte tillbaka mot övik på eftermiddan.
Veckan ha varit lugn hittills. Ha masserat, promenerat och tagit de allmänt lugnt.
Imorgon blir de kanske en tripp till skuleberget, om de är fint väder. Hoppas, hoppas :)

Grattis till min pappa föresten, som fyller år idag! :)
-----------------------------------------------------
Nu blir de middag!
Ha de bra.
/Jennifer

1 kommentar:

  1. tack själv!
    hade jätte trevligt i lördags! :)

    SvaraRadera