söndag 13 juni 2010

Söndag

Jaha, då har det minsann gått ett tag sedan ja skrev sist igen. Men ha man fullt upp så har man! :P

Sitter iaf i sängen just nu, Är så sjuuukt trött! Helgen har iaf varit hur rolig som helst :)Mammas kusin Anna, gifte sig igår, så I fredags eftermiddag for jag, pontus, mamma, pappa och viktor upp till blåsjön, där bröllopet ägde rum.
Resan började kl halv fyra, vi va framme kl tio på kvällen. Efter många om och men tror jag att ja somnade runt kl ett. Nästa morgon va vi uppe med tuppen. De blev fika och sedan började vi fixa oss för bröllopet.

Kl två var vi ankarede kapell. Vigseln var verkligen superfin. Blev riktigt rörd när jag såg hur vackra brudparet var :) kl halv fem var det dags för middag och efter det blev de ett kalas utan dess like. Hade så fruktansvärt roligt! Tyvärr, så va min rygg tvungen å förstöra allt. Blev tvungen att fara hem rätt tidigt, hade så sjukt ont. Natten blev ingen trevlig upplevelse kan ja lova. ha aldrig haft så ont någon gång förut. Imorgon blir de iaf sjukhuset, måste verkligen få veta vad som är fel. Orkar inte ha ont längre.

Idag blev det gemensam lunch kl 12 och sedan blev de hemfärd. kom hem kl 6 nu ikväll. Så nu sitter jag här. Har ont i ryggen och är supertrött, så ja tror att ja ska sova snart. Bilder från i helgen kommer så fort som möjligt iaf :)

Ha de så bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar