tisdag 8 juni 2010

I could really use a wish right now..

Nämen hallå!
Här sitter jag, med världens jobbigaste huvudvärk. Trodde att de skulle hjälpa med en liten tupplur, men icke..Ha nyss vare på coop och handlat me bror iaf. Köpte "mandareller" , så sjuuukt goda. Kommer äta ihjäl mig.

Dagen idag ha vare relativt lugn hur som. Åkte iväg på jobbet, sen ha ja pluggat, varit på promenad i skogen och laga mat. Fattar inte hur kvällarna kan gå så fort, när man inte ens gör nått vettigt.

Men,men, är jättetrött just nu iaf. Skulle lätt kunna lägga mig å sova nu.
Imorgon blir de att massera på förmiddan, sedan blir de väl att "fira" att jag faktiskt fyller år imorn. Hurra för mig! (eller nått,haha)

Lite bilder från idag iaf. Älskar min lilla trollskog.











Ha en bra kväll allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar