onsdag 16 juni 2010

Careful

Hej och hopp!
Idag är det Onsdag. Har känt mig riktigt bra idag. Kan inte säga att jag varit pigg. Men jag har kunnat röra mig helt okej iaf, vilket känns toppen! Dagen började med en tripp till Strömsknallen och sedan blev det rusta. Hittade en ram till mitt massageterapeut diplom och lite andra smågrejer. Va även förbi på jobbet idag. Fick träffa trevligt folk + plus att jag fick laserbehandling på höften. Kändes verkligen bra :)

Väl hemma så blev de storstädning av mitt rum. Skruvade isär min gamla säng och hämtade upp sängen från gästrummet istället. De känns väldigt bra att sitta i ett rent och nystädat rum just nu!

Imorgon så åker jag nog in till jobbet kring tio. Klockan tolv blir det massage och efter det fika på stan med Anki. Kommer bli jättekul, de känner jag på mig :)

Nu blir det en tekopp och kanske en bok?
Ha det!
/Jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar