måndag 10 maj 2010

Något som kan hända

Hejsan, hejsan!
Idag är det en Måndag, En lite småmulen och blåsig måndag.
Det har inte hänt så mkt nämnvärt idag. Har börjat ett program för unga som vill starta eget. Idag var första dagen. Har varit över förväntan faktiskt. Känns som att jag kommer bli en erfarenhet rikare. Tror att dom här två veckorna kommer gå riktigt fort.
I övrigt går jag som vanligt runt och tänker en massa. Tankar om framtid, nutid, dåtid. Att det ens går att ha såhär mycket tankar i huvet. Det borde finnas en gräns för hur mycket som egentligen får rymmas i ett huvud. Det vore himla praktiskt.
Tänk om mina drömmar faktiskt kunde slå in en dag? Va underbart de skulle vara. Jag vet att de går, bara jag verkligen vill. Jag vet ju att jag vill, jag är faktiskt på god väg. Man får bara hoppas att allt går enligt planerna.


Ha de!

/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar