söndag 9 maj 2010

It's a little bit funny

Idag är det söndag. Har haft en riktigt bra dag :) Den började dock inte så bra, var så sjukt trött imorse, men som tur var ordnade de upp sig ganska snabbt. Bakade lite lite chokladmuffins och poppade lite dansbandsmusik och helt plötsligt var humöret på topp :)

Har suttit och jobbat lite med affärsplanen idag. Har kommit en bit på vägen, men har rätt mycket kvar fortfarande. Känner att jag måste sitta varje kväll nu, annars hinner jag aldrig klart till nionde juni. Börjar dock förstå mer och mer nu. Ju mer ja pratar om saker och ting börjar de gå upp för mig hur allt funkar. Måste intala mig själv hela tiden att jag inte måste vara proffs på allt innan jag börjar med nått, man lär ju sig faktiskt på vägen.

Till middag idag blev de stenugnsbakad pizza, på en ny pizzeria som öppnat i stan. Det var hur gott som helst. Dit kommer jag gå fler gånger :)





Nu ska ja kika lite på tv och sedan blir de go natt.


Ha de!

/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar