måndag 17 maj 2010

A beautiful mess

Hejsan!
Jag lever faktiskt, ha bara tagit en paus över helgen. Har haft en superbra helg iaf, mycke rolig och oväntad! :)

Idag ha varit en ganska så uppånervänd dag. Ha gjort allt möjligt känns de som. Sliperiet, hälsovivan, stan och massa annat. Just nu sitter jag här vid datorn, supermätt och väntar på att maten ska sjunka, så ja kan fara ut å springa en sväng.

Är i övrigt så himla jätteglad att värmet ha kommit, äntligen! så skönt att kunna gå ut, utan att frysa. Fast ändå så vet ja att jag kommer längta till vintern väldigt snart, vet ju att värmen egentligen inte är min grej, men så länge den är det, klagar ja inte! ^^

Nej, nu ska ja nog ta å byta om å sen blire en sväng i skogen!





Och ja tycker om dig, jättemycke! <3

synd bara att de ska göra så ont att vara snäll mot sig själv och synd att mitt hjärta måste slitas i tusen bitar, bara för att jag lyssnar på det. Måste de göra så ont? :/

1 kommentar:

  1. Ny kärlek nya bekymmer.. Ha det bra jennifer! Du betyder. Kram <3

    SvaraRadera