tisdag 18 maj 2010

18/5-10

Hej och hå!
Hoppas allt är bra med er. Själv så håller jag på att flyta bort i värmen. Slog dock rekord idag, låg en timme i solen! Ha aldrig hänt förut kan jag meddela. Men de va riktigt härligt faktiskt :)

Idag så ha ja suttit och jobbat med grejer kring företaget. Mest med affärsplanen, men också med lite annat. Vill bli klar. vill börja jobba på riktigt nån gång. Men,men. Det är bara att vänta. Har också varit på gymnastiken. Tycker att tjejerna börjar bli så duktig. Hoppas att jag kan fortsätta som tränare till hösten också.

I övrigt är jag jättetrött idag. Och jag är så jäkla låmmen i bena! Va ute å sprang igår, trodden aldrig att ja skulle bli så här låmmen, men jodå. kan knappt gå i trappor.Men ja ska inte klaga, det märks ju iaf att de ha tagit nått.

Nu ska ja ta mig ett glas juice.
Ha de bra! :)
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar