söndag 4 september 2011

Helgen


Jaha, så var den här helgen över. Har tagit det rätt så lugnt. Gårdagen spenderades till stor del på energihuset. Så skönt att träna ordentligt och sedan basta i lugn och ro. Var nästan helt själv på gymmet! Igår kväll blev det film och godis, oslagbar kombination om ni frågar mig, haha.
Kommer inte ihåg vad filmen hette, men det var en sån där film som man mår dåligt av. Hatar att jag måste leva mig in i filmerna så himla mkt. Jag börjar bli så himla känslig. När jag har sett en skräckfilm, så kan jag må dåligt flera timmar efteråt, har kvar känslan av filmen i kroppen på nått jäkla vis. Sjukt beteende kanske, men jag vet att jag inte är ensam om det, haha.

Idag gick jag och pontus ner på stan och kika runt lite på en matmarknad(förvånad?), köpte lite rökt korv, sjukt gott! Tyckte mest att det kändes lite läskigt att alla försäljare var så "på", ville mest springa därifrån. Har nämligen väldigt lätt för att bli lurad till att köpa saker som jag egentligen inte behöver( jag är med andra ord lättlurad, hah).







Resten av kvällen blir nog ganska lugn också, om jag inte bestämmer mig för en joggingtur. Vet inte om ja orkar plåga mig själv ikväll. Har inte riktigt kommit till det stadiet då jag tycker att det är "skönt" att konditionsträna, för mig är det inte bara tortyr, det är sjukt tråkigt också.
Men,men, den som lever får se ;)

Ha de!





/ J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar