onsdag 31 augusti 2011

Onsdag

Okej, nu kan jag faktiskt avslöja mina planer, för nu är det faktiskt helt bestämt. Det mesta börjar ordna upp sig. Ändå känns det som en konstig dröm. Har inte fattat riktigt än.


Jag ska flytta till Norge! Ja, pontus ska såklart också göra det, haha, så VI ska flytta till norge. Till vestfold fylke-Tønsberg, som det ser ut just nu. Det kan bli så att vi kommer bo i någon av städerna eller byarna runt om också. Får se var vi landar :) Hade egentligen önskat att vi hade kunnat flytta till nord-norge på en gång, men dit kommer vi så småning om. Vi få börja i söder och jobba oss uppåt, haha :)

Men, så är det som sagt. Jag har börjat avveckla mitt företag, kommer lägga det vilande från och med första november, så kan jag ta upp det igen när jag känner för det. Pontus har redan fått jobb i Tønsberg och jag letar för fullt. I mitten av september åker pontus ner, jag kommer åka ner i oktober mest troligt.

Nu är det bara att lösa alla praktiska bitar, men vi är på god väg. Kommer förmodligen att starta en ny blogg om ett tag, där jag kommer skriva om allt som har med flytt, jobb och livet i norge att göra. Den kommer dock vara lösenords skyddad, så om det är nån som vill ha lösen, hör av er!





















Ha de!


//Jennifer

1 kommentar: