tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Hej på er!

Idag är de en rätt så solig tisdag. Jag ska snart åka in till jobbet och pyssla på med lite allt möjligt. Efter det blir det en fika med Angelica, verkligen på tiden att vi träffas igen! Sen ikväll ska ja äntligen avfärga mitt hår, hos erica. Det är konstigt det där, att man alltid längtar tillbaka till sin naturliga hårfärg. Hoppas på ett någorlunda bra resultat, finns ju inga garantier när det gäller avfärgning.

Det händer inte så mkt i övrigt just nu. Längtar tills första juli, då jag och pontus får börja flytta in i våran lägenhet, känns så himla roligt! Känns också ganska overkligt på nått sätt. Tiden har gått så himla fort. Nyss hade pontus ett år kvar på sjöfart och jag hade just precis startat mitt företag. Nu är han klar med skolan och jag har börjat bygga upp mitt företag. Dessutom flyttar vi snart ihop. Helt galet.

Föresten, såg "Himmelblå" igår och gu va ja längtade tillbaka till norge!
Lägger upp bilder sedan så ni får se hur otroligt vackert det var där.

Näe, nu ska ja dra vidare!
Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar