söndag 1 maj 2011

Söndag

åh, jag är så tråkig! Men jag har inte haft lust att skriva här på några dagar,haha.

Hade iaf mestadels fullt upp i veckan och i fredags mådde jag verkligen pyton, så jag fick va hemma hela dagen. Igår hade det dock ordnat upp sig, så jag och pontus åkte iväg in till stan och gick på världens största loppis, haha. varje sommar har dom loppis i några gamla sjöbodar inne i stan och det finns verkligen allt man kan tänka sig där inne. Jag la band på mig och köpte bara lite glas och några sockerkaksformar, hade kunnat handlat hur mycket som hellst dock.
Va och såg på majbrasa i lördags också, mycket mysigt :)

Idag har det blivit en sväng på strömsknallen(ungefär som dollar store), rusta och coop. Fyndade lite småprylar.

Nu ska jag nog ta och sova,är väldigt trött och ska upp tidigt imorn.

Ha det bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar