tisdag 19 april 2011

Tvärvändningar



Idag är det tisdag. Har jobbat och pysslat på hemma.
Snacka om att det hänt mkt den senaste veckan.

Förra torsdagen sa jag upp mitt hyreskontrakt på energihuset och nu har jag börjat flytta tillbaka till min förra lokal. Det var egentligen inget jag planerat, men när jag fick erbjudande om att kunna hyra både behandlingsrum och butiksdel, till ett bra pris, tvekade jag inte särskilt länge. Det är klart att det känns tråkigt att behöva flytta ut ur en lokal, när man just flyttat in, men jag vill börja sälja produkter, så det kändes ändå som ett bra val.
Så just nu har jag fullt upp med flytt, igen. Det känns dock mest roligt.

Sitter hemma just nu, men kommer snart åka in på jobbet igen för ett möte.

Men först bjuder mamma på rulltårta och kaffe, hon är så duktig på att baka min mamma :)

Ha det!
//Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar