tisdag 29 mars 2011

Tisdag

Har varit riktigt dålig på att skriva här nu och jag har faktiskt ingen ursäkt, är bara lat helt enkelt, haha.

Helgen var bra. I Fredags kom Joel, frida och liam hit på middag. Mycket trevligt :)
Resten av helgen var lugn och skön.
Igår Satt jag hemma och jobbade på med min bokföring. Hade varit lat och samlat på mig massa fakturor som jag inte bokfört, så då fick man sitta och glo in i dumburken ett tag istället, som straff.

Idag hade jag tänkt vara hurtig och fara och träna på morgonen, men de gick ju inge vidare. Vaknade kl fem imorse av att musklerna i höften krampade, plus att jag hade nån form av magkatarr, gjorde sjukt ont iaf, så mina planer blev ganska så brutalt förstörda. Bättre start på dagen kan man faktiskt ha! Jaja, slutgnällt för idag, haha.

Tänker dock inte vara helt värdelös idag, ska nog sitta och trixa med lite marknadsföring. Hittade "Reklamfixaren", man kan tydligen göra utskick med posten. Låter inte helt fel. Vem orkar egentligen själv springa runt till 1000 postlådor och lämna lappar? Mycket smidigare om posten gör det åt en. Dom ska ju ha jobb dom med ;)

Nepp, nu bli de lunch!
Ha de!


( Bara för att jag saknar dig sandra! Kom hit!haha :))

1 kommentar: