tisdag 8 mars 2011

Tisdag

En sån dag. En riktigt bra dag om ja ska va ärlig. Var ute på hägglunds och masserade mest hela dagen. Har också suttit och pjullrat på med en massa smågrejer. Finns alltid nånting man kan göra när det gäller det här företaget, det kan ja lova!

Har funderingar på att börja med internetbokning. Det är verkligen många som påstår att dom fått fler kunder när dom börjat med det. Synd att det är så himla dyrt bara!
ca 300 kr i månaden, vet inte om det är värt det? Men,men. Jag får se hur det blir.

Ikväll var jag ute på en jättehärlig joggingtur, känns så skönt i kroppen nu. Hoppas på lite träningsvärk i låren imorgon.
Imorgon åker jag föresten ut på företag och masserar igen, ska bli kul :) Sen blir det nog energihuset på eftermiddan. Kanske bokar in mig på nått träningspass till kvällen.



well,well!
Nu ska jag nog sussa. Ääälskar nämligen att sova ;)
Ha det bra mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar