måndag 7 mars 2011

Måndag

Det var ett tag sen ja skrev nu igen.

Helgen ha vare bra iaf. Lugn och skön, som den ska va. promenader, go mat, lite skoter och fiske. Det enda som saknades var ett par skidor, hade så gärna velat åka en tur på söndagen. Men de tar ja igen uppe i fjälle framöver.

Dagen idag har bestått av jobb, ärenden och träning. Tränade på energihuset för första gången idag. Det blev ett pass pilates. Det var långt ifrån så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, så jag tror inte att jag kommer vakna med träningsvärk imorgon. Däremot känner jag mig mjukare i kroppen nu, vilket är ett stort plus. Kommer boka in fler pass till veckan, får se vad det blir.

Imorgon åker jag ut på företag och jobbar. Får se vad som händer mer.

Saknar min pojkvän som har åkt upp till hoting, Blir alltid så sjukt tomt när han åker iväg. Det är som att halva jag försvinner när han är borta.som tur är ses vi ju snart igen.

Nej, nu ska ja hoppa in i duschen och sedan packa inför imorgon.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar