måndag 21 mars 2011

4-Mina mål/drömmar/önskningar

Det här är väldigt svårt. Har så mycket jag vill uppnå, så otroligt många drömmar och önskningar. Vet inte var jag ska börja. Men jag ska försöka sammanfatta mina tankar lite.

Mina mål
Just nu, är mitt mål främst att få mitt företag utvecklas så mycket som möjligt under de kommande två åren, att fortsätta utbilda mig inom friskvård, börja sälja produkter(hudvård,massageolja,liniment m,m) och möjligtvis lite träningsredskap (t.ex. träningsband,balansplattor, pilatesbollar m.m.). Vill också börja föreläsa på skolor och arbetsplatser angående massage, friskvård och rehabilitering. Vill dessutom börja hålla i kurser i massage(t.ex sittande massage och massage i förskola/skola m.m) Allt för att utveckla företaget så mkt som möjligt helt enkelt.

Ett annat mål som jag har är att börja ta hand om mig själv på bästa sätt,främst genom kost och träning. För att jag ska kunna få andra att må bra, måste jag må bra själv. Därför vill jag Börja träna mer och äta bättre, så kroppen får så mycket energi som möjligt.

Mina drömmar/önskningar
Jag skulle i framtiden vilja leva och bo i fjällen, i ett hus som jag byggt själv,som har superfin utsikt. Där i fjällen (vart jag bor är fortfarande oklart) skulle jag driva ett eget spa och ha ca två anställda.
På fritiden skulle jag resa väldigt mycket,se många länder och kulturer, vandra i skog och mark,fiska,åka skidor,träna mina hundar(vill ha flera siberian husky) och umgås med familj/släkt/vänner.
Mina önskningar just nu är att alla i min omgivning ska få hålla sig pigga och friska, att jag ska lyckas med mitt företag och att jag ska få leva mitt liv med den underbaraste människan som finns, nämligen min pojkvän, Pontus <3

Såhär drömmer jag just nu. Sen hur det blir i framtiden får vi se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar