torsdag 10 februari 2011

When it's time

well hello!Vilken dag alltså. Är det verkligen så mkt begärt att få vara pigg och frisk? Egentligen? hm..Äter ju till och med vitaminer! För guds skull. Kan ju inte jobba i nån ordning. Jobbade iof i tisdags och igår, men idag har jag inte haft någon kraft i kroppen. Har känt mig som en zombie och jag vet att det absolut inte är jag för fem öre. Vill inte vara så. Blir stressad över att vara såhär dessutom. Men vad gör man? Man får väl vänta tills krafterna kommit tillbaka ordentligt. Fortsätta äta vitaminer och hoppas att hostan och snuvan ska försvinna så småning om.
Huvva.

Sitter iaf och spelar gitarr och småsjunger. Kanske borde börja lägga upp videoklipp när jag spelar och sjunger, då kanske man blir upptäckt av någon känd människa och så småning om miljonär? Perfekt, där har vi det! ;)

nej, nu ska jag dra vidare.
Ha de!


Blivande miljonär? njaaa..

1 kommentar:

  1. tkr du ska lägga upp när du spelar o sjunger. du besitter en talang :)
    fin bild oxå!
    Hoppas vi ses snart. Kramar!

    SvaraRadera