tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Hej vänner och ovänner om det finns några!

Tisdag idag, har varit på energihuset och fixat i rummet. Jag och mamma skruvade ihop en byrå. Den drygaste byrån nånsin, eftersom att det mesta var helt skevt, vilket innebar att de flesta skruvarna var jättetröga att skruva(haha, ja, ni fattar). Skulle ta med en kamera och fota lite så ni fick se hur det ser ut osv. men ja glömde, så det får bli en annan dag. Blev iaf sjukt snyggt där inne(så snyggt som de kan vara i ett pytterum), enligt mig iaf. Kommer bli mysigt att börja jobba där snart.

Imorgon blir de massage på förmiddan, klockan två kommer kassagubben aka "steffe" eller helt enkelt "Stefan" med min kassa. Ska bli intressant att se hur den ser ut och hur den fungerar.
Har en timmes behandling kl halv fem också, så imorgon blir de fullt upp, men det är bara kul :)

I övrigt kan ja tala om att jag har världens jobbigaste sår på tummen, ni vet när de blir som torrt vid nagelbanden? det svider och det irriterar mig, haha.
Men detta om detta.

Nu ska jag se jakten på lyckan.

Ha de!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du vet väl vilket produkt du skall använda när du har torra nagelband? ALOE VERA ;)

    Har du någon mail? Tänkte fråga allt ang. Forever Living.

    Stor KRAM

    SvaraRadera