lördag 12 februari 2011

Lördag

God eftermiddag mina vänner!
Idag är det lördag, solen skiner för ovanlighetens skull och jag mår helt okej, wihoo!

Första dagen på länge som jag känner mig pigg, vilket känns grymt bra :)
Igår, fördrev jag dagen med att jobba på lite hemma. For på coop med mamma och blev superglad över all god mat som jag såg överallt. Efter coop for vi å hämtade pontus och bror på busstation och sedan for vi hem och tog det lugnt.
På kvällen blev det chips och dipp + film. Oslagbar kombination.

Idag blev det sovmorgon och sedan långpromenad. Lyckades blöta ner fötterna, se massa rådjur och två roliga fåglar. Hann dessutom se två spår efter mord, ett fågelmord och ett rådjursmord. Läskigt!haha.
Nu sitter jag här vid datorn medan pontus försöker äga min bror i guitar hero, jag tror att han lyckas. Senare idag blir det middag inne i stan och sedan bio. Kommer bli jättekul.

Bilder på promenaden kommer kanske upp sedan.



Nu blir det guitar hero!
ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar