lördag 5 februari 2011

Lördag

Lördag morgon, jag sitter i sängen och mår allmänt dåligt. Vaknade igår morse av att jag blivit förkyld igen. Har ingen hög feber trots att jag har den där jobbiga feberkänslan i kroppen. Har småont i halsen och är supersnorig.

Igår åkte jag iaf in till busstation och hämtade mina sista grejer. När pontus kom runt halv ett, for vi på jysk och hämtade den andra byrån,som jag köpte förut i veckan(den kom inte fören igår), sedan for vi till energihuset och skruvade ihop den(ska nämna att pontus klasskompis Adam var med också). Orkade dock inte börja fixa med resten av grejerna, mådde verkligen superkasst. For hem efter två och la mig i soffan och kände mig eländig.
Fick en härlig överraskning när jag kom till energihuset också, en faktura väntade på mig i rummet. Ska betala 3 månader hyra andra mars. 3 månader! Måste ha missat i kontraktet att man betalar var tredje månad. Jippie verkligen. Tyckte att jag hade mycket utgifter redan i februari och sen kommer det här dessutom..det kommer ju gå runt, men hur mkt blir de kvar? My lord...
Men,men. Nu får man ännu mera att kämpa för. När nått går emot mig blir jag först rätt deppig, men sen blir jag bara mer taggad och det är ju himla tur!




Nej, nu ska jag dra mig ur sängen. Ska nog in på stan idag, få se vad jag hittar för nått kul där.
Men först, kaffe!

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar