onsdag 2 februari 2011

Jeg er Flink!

Angående klippet i förra inlägget. Jag blir så sjukt rädd för den där kvinnan! Jag menar, alla hästar är ju inte hemma i den hagen, det är ju tydligt. Bara sättet hon pratar på får mig att rysa, haha. Och att hon har nötter på mackan, för att ekorrar gillar nötter, det är ju bara sjukt! haha. och föresten, var det någon som tyckte att mackan såg god ut när den var klar? Inte jag iaf! snacka om waste of squirrel.. Vi får ju hoppas att ingen fler ekorre fick sätta livet till i kommande program.

idag har jag jobbat och varit på energihuset. Tänkte slänga upp några bilder på hur det ser ut just nu, ser verkligen tråkigt ut när det inte är nått på väggarna osv. men det kommer. Här är lite bilder iaf, så ni har nått att jämföra med sedan när det är klart.


Nu Står kassan äntligen där!











Längtar tills allt är i ordning, nu är de lite stök och väldigt tomt, imorgon blir det ändring på det dock.

Nu ska jag se sveriges mästerkock.
Ha de flinkhet!(mitt nya norska favorit ord, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar