lördag 26 februari 2011

Free fallin



Hallå!
Har inte riktigt haft tid över för att skriva här.
Veckan har iaf varit kanonbra, har fat mkt jobb, träffat mkt människor och så vidare. Mycket trevligt :)

Igår var jag hos Agneta på sunsouls och fick en superbra behandling av henne, de var värt varenda krona, känner mig som en ny människa idag :)

Igår kom pontus hit + min morbror med fru och barn. Dom stannar här över helgen, vilket är supertrevligt!

Kom på att jag inte lagt upp bilder på rummet än, skulle ju vara roligt att visa hur det ser ut nu, när jag börjat komma i ordning där nere på energihuset. Får väl ta lite bilder till veckan och visa er :)

Nej, nu ska ja gå upp och göra frukost. Funderar på äggröra, det är så grymt gott. Sen blir det nog en långpromenad :)

Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar