onsdag 12 januari 2011

Onsdag

Mycket som händer nu..

Ja, som sagt, det börjar röra på sig, jippie! Säger som han i bröderna lejonhjärta "jag ser ljuset, jag ser ljuset!" haha.
Skulle va så kul om det visade sig att det faktiskt är rätt det jag gör, att jag kan leva på det fullt ut (Mitt jobb alltså, haha). Då kommer jag vara stolt :)

Idag masserade jag hela förmiddagen. Halv två for jag till min snälla revisor och vi gick igenom alla mina papper, bokförde och gjorde en faktura. Så det känns som att jag har lite ordning på alla papper nu. Har dock insett att jag bara får fler och fler pärmar att hålla reda på, fattar inte hur jag ska få plats med allt. Har haft företaget i knappt 4 månader och det är redan såhär, hugaligen.

Annars så ha ja fixa med bokningar och kontrakt idag. Kan ju avslöja nu att jag kommer byta lokal snart. kommer Hyra in mig på ett gym här i stan, Energihuset närmare bestämt. Känns faktiskt bra och lite spännande.
Kommer dock inte glömma bort mina kära vänner från förra lokalen bara för det, vi kommer ses ändå :)



nej, nu äre dags att dra vidare!
Ha det! /Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar