måndag 17 januari 2011

Måndag

Ny vecka, nya möjligheter.

Helgen var lugn, fick umgås med min kära och ta det lugnt. Va rätt så trött efter veckan som var. Många nya intryck, mycket att smälta, dåligt med sömn, en dag på akuten(Ja min höft krånglade ännu en gång), masserande osv.

Idag har jag varit på energihuset och tittat på nya rummet, pratat med lars som ska hyra ut till mig och bestämt lite angående kontraktet. Träffade också viktoria på maxprofil, ska köpa några nya t-shirtar och möjligtvis nån tröja/jacka med företagsloggan på. Annars så blev det bestämt idag vilka dagar jag ska arbeta på det nya företaget (Ska ju börja massera ute på ett till företag). Som det ser ut nu blir det iaf varannan vecka ett tag framöver. Vilket är riktigt bra. Hoppas på att det blir många timmar också, så att det verkligen lönar sig.



Förra veckan hämtade jag föresten ut mitt paket från tarsus, beställde ju olja och bänkpapper därifrån för ett tag sedan. Det visade sig iaf att oljan var superbra, så om det är någon som ska beställa massageolja, rekommenderar jag verkligen att beställa från tarsus.







Nu ska jag koka lite te.
Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Vad roligt o läsa att de går framåt för dig!
    men akuten :O stackare, synd att du ska ha sånna besvär :/

    Känner att vi behöver ta en fika snart igen!
    känns som man inte hann prata klart sist :P
    Hoppas du får en bra vecka!
    krams!

    SvaraRadera