onsdag 8 december 2010

onsdag

Det är rätt lugnt just nu, har därför inte så mkt att skriva.
Det händer dock litegrann kring företaget, men eftersom att inget är bestämt känns det bäst att inte säga för mkt :P

Idag har jag haft en heldag där jag kunnat bokföra och bara göra företagsgrejer. Känns bra.
Är mycket bättre på förkylningsfronten, har dock fått mkt värk i mina muskler kring höften och därmed också massor av ischiaskänslor och skärande smärtor i hela onmrådet kring höftleden, igen. Så därför ha ja bokat tid hos en sjukgymnast idag. Ska dit på fredag. Har inte alltför stora förhoppningar om att få rätt hjälp, men man kan ju alltid hoppas. Ganska komiskt att jag idag också ramlade i trappen och höll på krascha min svanskota. som att jag behövde mer värk? haha, herregud..




Imorgon ska ja iaf upp tidigt och sen ut å massera på företag. Har kund på eftermiddan också, kul kul!

Ha det bra!
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar