måndag 20 december 2010

Måndag

Idag är det måndag, snön vräker ner. Dom flesta klagar över det. Men jag tycker att det mest bara är fint med mycket snö. Det bidrar faktiskt till att det känns mer "juligt". :)

Idag har jag jobbat och det har varit så himla roligt! Jag älskar mina kunder. Älskar när det känns som att det jag gör faktiskt gör skillnad. känner mig så positiv inför framtiden just nu. Känns som att det kommer gå så bra. Kommer göra ett val väldigt snart som jag tror är rätt avgörande för min framtid som egen företagare. Det känns så roligt och spännande. Vill inte riktigt avslöja vad det är just nu, men snart får ni veta :)

igår va jag och färgade håret och klippte mig hos erica. Det blev superbra! Nu är jag "knallrö uppi huvve" och lite korthårigare. Gjorde en "undercut" som det så fint heter också, som syns om jag sätter upp håret lite,blev så nöjd.

Imorgon ska ja upp tidigt för att fara till min revisor(det låter så fint,haha). Ska gå igenom alla papper och se så att allt stämmer. Har ju försökt mig på att bokföra ganska mycket själv, så jag vill försäkra mig om att allt står rätt till med mina siffror. Sen så ska jag till min sjukgymnast halv tio och efter det blir det nog en sväng på stan och efter det ska ja på hemligt uppdrag kl ett, haha. Sen blir det nog en till sväng på stan innan jag far hem. Måste köpa det sista innan jul och nyår.

nej, nu ska ja hoppa ner i sängen.
Ni få ha det så bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar