måndag 13 september 2010

Sugar pie, honey bunch

Hej på er! Har gått några dagar sedan jag skrev sist.
Förra veckan gjorde jag inte så mkt speciellt, dagarna flöt på som vanligt.
Helgen spenderades dock i kittelfjäll. Jag och pontus tog en liten tur upp på fjället på lördagen, de va verkligen superhärligt :) Som alltid va det lite ledsamt att åka hem till övik igen. Som tur är kommer de bli många fler helger där uppe framöver.

Idag är det måndag och dagen idag har varit riktigt bra. Har jobbat och myst med pontus. Tjugo i åtta lämnade jag av honom på busstationen. Den här gången för att säga hej då på ett tag. Kommer inte ses fören om 2 månader. Känns riktigt tungt och jobbigt...Men jag är övertygad om att det kommer gå bra. Älskar dig pontus, nu och för alltid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar