tisdag 21 september 2010

Nu jäklar!

Alltså, nu jäklar. snacka om att jag har fått ny energi! Har varit på en heldag, fylld av inspiration,peppning och föreläsningar för kvinnliga företagare. Känner mig som en ny människa just nu,precis vad jag behövde i det här läget. Just nu är det inget som känns omöjligt. Jag kan klara allt, bara jag vill. Så härlig känsla!

Höjdpunkten idag var definitivt Therese Albrechtsons föreläsning. Om ni inte vet vem den tjejen är, föreslår jag att ni kikar upp det. En mer inspirerande människa har jag aldrig förut lyssnat på. Hon startade sitt första företag vid 19 års ålder och nu idag vid 25 år ålder är hon vd för 4 företag. Men som sagt, kika upp hennne! det är de verkligen värt :)

Nu ska ja sova och försöka smälta allt jag tagit in idag och imorgon hoppas jag att jag vaknar upp,lika inspirerad och med samma jäklar anamma humör som jag är på nu!



Boktips, våga vårda vinn, Therese Albrechtson.


God natt på er!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar