måndag 6 september 2010

Måndag

Hej hej!
Så var det måndag igen, ny vecka, nya möjligheter. Åtminstone är det väl så man ska tänka? Början på veckan har dock varit så lite inspirerande som den bara kan bli. Har varit sjuk hela helgen och dagen idag har väl inte varit så mycket bättre. Den har till och med varit sämre på vissa fronter. Har sån otrolig hosta.Känns som att halsen ska gå sönder snart. Men,men, that's life!

Helgen har iaf varit jääättebra(förutom febern) :) I fredags kom pontus hit. Vi åt tacos och tog det lugnt på kvällen. Lördagen blev lugn den med, jag spenderade ungefär hela dagen i sängen med mössan och tjocksockarna på,såg på film och hade de trots omständigheterna väldigt bra.
Till middagen fick vi gäster här hemma, faster med familj + kusin joel, frida och bebis i magen kom över på middag. Vi grillade och åt jättegod efterätt. Senare på kvällen ville killarna ut på puben och envis som jag är följde jag med en sväng, insåg dock efter nån timme att det inte var nån bra ide, så jag åkte hem runt tio, vilket var tur, för när ja kom hem hade jag 39 graders feber.

Söndagen var lugn den med. Blev lite av en filmdag. På kvällen så lekte jag och pontus mästerkockar och bakade muffins och dom blev supergod! Så de blev te, muffins och film på kvällen, supermysigt :)

Idag har jag tagit igen alla timmar av sömn som ja missat de senaste dygnen. Tror att jag är på bättringsvägen, håller tummarna.

Nu ska ja dra vidare! men ni få ha de så bra!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar