onsdag 4 augusti 2010

I don't need no roads, infact they follow me.

åh de regnar åh regnar...
Vilket regnväder! Jag som satt och lurade på om jag skulle ut på en promenad. Vanligtvis brukar inte regn störa mig speciellt mycket. Men seriöst. Regn som skapar stora gropar i marken och bäckar utanför huset= Icke promenadvänligt!
Får ta min promenad imorgon istället.

Idag åkte jag in till jobbet kl tio (för er som inte vet, är "jobbet", stället där jag kommer hyra rum i höst,Först då kommer de bli "Jobbet" på riktigt. Jag är dock så van att vara där vid det här laget att jag kallar det "jobbet" ändå, gud vilken lång parantes,haha)Fikade och pratade med vivan en stund och sedan kl tolv gick ja upp på paradisbadet, där mötte jag upp kusinerna, Joel och sofie. Hade riktigt trevligt :) Kl tre gick jag tillbaka till jobbet. Åkte hem igen runt halv fem.

Nu ikväll har jag gjort klart mitt infoblad om massage på jobbet. Så nu är det bara att ge sig av på turnè i stan och ragga kunder. Låter väl inte så omöjligt, eller hur?
Gjorde dessutom ansiktsmassage på min kära mor ikväll, plus ansiktsmask, tror hon blev nöjd :)
Nu ska jag nog göra mig nå fika och sätta mig framför tv:n ett tag.

Ha de!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar