fredag 27 augusti 2010

Happy friday!

Hej hej! Tänk att det redan är fredag, igen. Helt galet.
Igår kom min underbara pojkvän hit. Vi åt god mat och hade trevligt. Tyvärr så kan vi inte spendera helgen tillsammans. Han åkte upp till hoting idag, för att hjälpa till på bilträffen som är i helgen och jag måste vara hemma och jobba på mitt område. Som tur är så ses vi snart igen.
Älskar dig pontus, du är det bästa jag har. Finns ingen som jag mår så bra med, som dig. <3 :)

Den här fredagen kommer bli riktigt lugn känner jag. Vilket är rätt så skönt på ett sätt. Skönt att bara pyssla på här hemma med lite småsaker, lyssna på lite musik, äta och dricka nått gott och bara koppla av. På tal om att lyssna på musik. Saknar verkligen radiokanalen "Lugna favoriter". När vi flyttade hit till ö-vik fanns den här. Mina fredagar bestod då ofta av att jag Tände några ljus i rummet, slog upp ett glas cola och la mig i sängen och läste nått. Snacka om avkoppling och helgkänsla!

Nu ska ja dra vidare, men ni får ha en riktigt härlig fredag kväll hörrni!
Vi hörs! :)

1 kommentar: